torsdag 13. november 2008

Ny blogg (igjen)...

Oj, da har jeg jammen meg startet nok en blogg
igrunn mest fordi livet ikke ligger brakk selv om hagesesongen er litt laber
og det er ikke alt som hender mens jeg snubler meg gjennom livet som passer inn i en hageblogg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis med ny blogg, gleder meg til å følge med videre :)