søndag 9. mars 2014

Lister meg stille inn i bloggverden igjen uten for mange lovnader...



Det er jo en hel liten evighet siden forrige innlegg ser jeg.
Mye og mangt har hendt på livets vei siden sist og blogging var ikke på prioriteringslisten 
over hva jeg ville bruke det lille som fantes av energi til.
Tilværelsen ble helt snudd på hodet da min stesønn gjennom 13 år døde brått og 
meningsløst våren 2011, knapt 18 år gammel, og slikt er ikke helt enkelt å takle.
Men merkelig nok dukket det frem en liten solstråle høsten 2012. 
Da ble jeg nemlig mormor for første gang og slikt lyser opp selv i den mørkeste hverdag 
og gir meg mange påskudd for å få brukt litt garn ;)
Har også hatt en periode uten PC, etter at den forrige vandret heden og tok med seg alt av bilder, dokumenter osv, men med småfolk i hus har det ikke vært så mye tid og ro til å sitte foran PC'n heller
Men nå er jeg forhåpentlivis "back in buisness" og det virker som en bra ting å ta opp igjen bloggingen
nå når våren er i anmarsj.
Våren er jo som kjent en fin tid for en ny begynnelse
For det er vel vår snart, eller hva?


Ingen kommentarer: